PSPandMORE Message Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
PSPandMORE Message Board

This Message Board/Forum is for PSP & MORE Members
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Ook ik zal me even voorstellen

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Sandra

Sandra


Posts : 18
Join date : 2009-08-25
Age : 54
Location : The Netherlands

Ook ik zal me even voorstellen Empty
PostSubject: Ook ik zal me even voorstellen   Ook ik zal me even voorstellen EmptyTue Aug 25, 2009 2:25 am

Hallo allemaal,

Ik zal me dan ook maar even voorstellen in mijn eigen taal, dat is toch altijd het makkelijkste.

Ik ben Sandra, 40 jaar en woon in het zuiden van Nederland, vlakbij de Belgische grens (Noord-Brabant).

Ik woon hier met mijn twee dochters Manon (bijna 18) en Daphne (16). Ik heb ook nog een zoon, hij is vandaag jarig en 14 geworden. Hij woont bij zijn vader, zo'n 20 minuttjes rijden met de auto bij mij vandaan. Ik zie hem iedere twee weken in het weekend en dat is altijd heel gezellig.

Ik werk 40 uur in de week bij een bedrijf dat tweedehands scootmobielen, rollators, rolstoelen enz verkoopt en neem daar de hele administratie voor mijn rekening.

In mijn vrije tijd schrijf ik lessen voor PSP die ik op mijn eigen website plaats, probeer ik mijn andere website een beetje bij te houden (maar dat lukt meestal niet) en ben ik moderator in Winni's animatie-, briefpapiertjes-, designer-, en plugin-groep.

Genoeg te doen dus bij mij dus ik hoop dat ik ook nog tijd ga krijgen om het hier bij te houden LOL!

Ik ga gauw eens even verder kijken hier, dus tot later.

Groetjes, Sandra.
Back to top Go down
http://www.sandrascreativesite.nl
Guest
Guest




Ook ik zal me even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Ook ik zal me even voorstellen   Ook ik zal me even voorstellen EmptyTue Aug 25, 2009 2:30 am

Ha die Sandra:)
Leuk je hier ook te zien!

Nicole
Back to top Go down
jolanda

jolanda


Posts : 15
Join date : 2009-08-25
Age : 66
Location : Netherlands

Ook ik zal me even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Ook ik zal me even voorstellen   Ook ik zal me even voorstellen EmptyTue Aug 25, 2009 2:35 am

Hallo Sandra,
Jij bent ook eenbezig bijtje zeg LOL
Back to top Go down
Sandra

Sandra


Posts : 18
Join date : 2009-08-25
Age : 54
Location : The Netherlands

Ook ik zal me even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Ook ik zal me even voorstellen   Ook ik zal me even voorstellen EmptyTue Aug 25, 2009 2:39 am

Ja hè Jolanda, maar ik blijf het leuk vinden.

Nicole, leuk je hier ook te zien, ben benieuwd wie er nog meer langskomen.
Back to top Go down
http://www.sandrascreativesite.nl
Sponsored content





Ook ik zal me even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Ook ik zal me even voorstellen   Ook ik zal me even voorstellen Empty

Back to top Go down
 
Ook ik zal me even voorstellen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PSPandMORE Message Board :: SPECIAL LANGUAGES :: Nederlands :: Voorstellen-
Jump to: